Thursday 27 December 2012

Luahan hati seorang kekasih............yang ku cinta..

harus apa lagi aku lakukan .... tanganku terikat ke langit ... kakiku terpasak dibumi ... terikat dan terpasak pada satu tempat yang menyukarkan ..... hatiku menjerit merintih mahukan engkau berada disisi .. menemani aku yang juga kesepian ....
tidak sesaat .. tidak ku sentiasa menantikan saat saat di mana engkau dan aku ... 
akan bersatu .. bertemu ... wahai insan misteriku .... ... tidak juga sedetik terhenti memikirkan ... mengharapkan orang tersayang akan sentiasa disisi ...
hatiku .. bukan sahaja menginginkan belaian kasih dan sayang dari insan yang menyayangiku ... aku juga mahu membelai dan memanjai dirinya seperti mana dia memanjakan aku dengan kehangatan rindunya ....tidak hanya berkongsikan kata kata .... tidak pula sekadar meluahkan rasa dijiwa ... aku inginkan semuanya yang boleh membahagiakan dia ,...

peluklah aku dalam dakapan rindu ...
belailah aku dalam kesyahduan sayangmu ...
manjakan aku dalam kemesraan gelak dan tawamu ..
tenangkan jiwaku dalam kata kata manismu ...
damaikan hati yang sentiasa merindu ...

sejahterakan akal yang tidak jemu memikirkanmu ....
abadikan rasa hati ku ... hati mu ....
kan aku katakan .... 
aku menyayangimu ....
jujur .. sepenuh hatiku ...
andainya kau mengertikan perasaanku yang merindui ...




No comments:

Post a Comment