Friday 24 May 2013

Apa Ertinya Cinta.......


Setiap malam....aku mimpi...mimpi kadang kadang membuatkan airmataku mengalir....rinduku pada seseorang..yang membuatkan aku menangis...benarkah cinta dia kepadaku begitu ikhlas...setiap masa fikiranku bercelaru..aku begitu cinta pada dia...walaupun cintaku begitu jauh ...tetapi kurasakan cintaku begitu dekat dilubuk hatiku...dia berada jauh diutara tanah air..aku di ibu kota...bukan selalu dapat berjumpa...kadang kadang berbulan baru dapat aku bertemu dengan nya..Cinta..cinta aku dengan dia begitu mendalam.Aku tidak mahu kehilangan dirinya..cukuplah sekali hatiku disakiti...aku tidak ingin disakiti..aku ingin diriku disayangi....dia,dia terlalu baik dengan ku...tetapi kadang kadang aku telah menyakiti hatinya.Aku tahu aku amat bersalah dengan nya.Tapi jika dia benar benar menyayangi diriku,dengar lah luahan hatiku ini...
Aku begitu lemah dengan semua ini...aku tidak lagi ingin dikecewakan ..cukup sudah hatiku pedih menerima segala kekecewaanku..aku tidak ingin lagi ditinggalkan...maafkan aku kasih..aku begitu mencintai dirimu...cukuplah sampai disini..moga cinta kita kekal hingga akhir hayat....buat selama lamanya...

No comments:

Post a Comment