Wednesday 22 May 2013

Engkau ada kerana itu aku ada....


Dalam kehiningan malam yang sepi...aku duduk sendiri...dalam kesakitan yang kutanggung..aku hanya memikirkan dirimu...aku terus kuat kerana atas semangatmu...engkau tahu keperitan dan kesakitanku..walaupun jauh kita berada..tapi ...semangat dan kekuatan yang telah engkau berikan menjadi pembinbing untuk aku terus teguh berdiri..walaupun kadang kadang aku lemah...tanpamu...aku tidak bernyawa..tanpamu siapalah aku..insan yang sering kali patah semangat untuk meneruskan kehidupan ini...aku tahu engkau sering kali makan hati dengan tingkah laku aku seperti anak anak kecil..sering mencari kesalahan dirimu...tapi hakikatnya aku ingin perhatian lebih darimu..sering kali aku berasa sangi akan dirimu...tetapi engkau telah berjanji untuk terus setia bersamaku sehingga akhir hayat....dimalam yang keheningan dan sepi ini..aku menulis luahan hatiku..betapa aku cinta padamu..sejak pertemuan kita dahulu...pertama kali bait bait cinta berputik bagai melur yang harum berkembang pada pagi hari....
Maafkan aku kasih kerana selama ini aku bersangka buruk padamu aku begitu memendam perasaan cemburu padamu..pada hakikatnya aku tidak ingin kehilangan dirimu...sedarlah betapa cinta ku hanya buatmu seorang...aku hargai cinta yang telah engkau semai dalam diriku..cinta antara kita tidak pernah akan padam.Malah perasaanku padamu begitu kuat....diperbaringan ku diwad hospital ini...air mataku mengalir deras...bagaiimana keadaan dirimu waktu ini...aku tahu diriku amat dan teramat bersalah dengan mu...maafkan aku kasih maafkan aku....aku begitu cinta padamu...hanya engkau kekasih hatiku buat selama lamanya....hingga akhir hayat...tanpamu aku tidak bernyawa...hanya engkau cinta hatiku seorang...sedarlah engkau bulanku aku bintangmu...biar cinta kita bersemi di angkasa hingga akhir hayat.....

No comments:

Post a Comment